Перейти до вмісту

22.01.2012

3

Збірник усних вправ для 5-6 класу

images
П
о
д
і
л
и
т
и
с
я
Одним з найважливіших засобів інтенсифікації навчання математиці є впровадження ефективної систематизації навчального матеріалу для усного обчислення. У даному збірнику матеріал для усного обчислення мною систематизований відповідно за темами програм вивчення математики у 5-6 класах.

Однією із основних задач викладання курсу математики в сучасній середній школі є формування в учнів свідомих та міцних обчислювальних навичок.
Обчислювальна культура формується в учнів на всіх етапах вивчення курсу математики, але основа її закладається у перші 5-6 років навчання.
До усного опитування доцільно вдаватися майже на кожному уроці: у процесі перевірки домашнього завдання, активізації знань за новим матеріалом, при фронтальному опитуванні, плановому тематичному обліку знань. Вдало підібрані і систематично виконувані усні вправи сприяють розвиткові логічного мислення учнів, підвищують їх математичну культуру, формують важливі навички тотожних перетворень, збуджують творчу активність, привчають до зосередженості.
Оволодіння навичками усних обчислень корисно ще і тому, що вони прискорюють письмові обчислення, дозволяють вдосконалювати їх. Наявність в учнів навичок усних обчислювань впливає на степінь набування в них раціональних та безпомилкових обчислювальних вмінь.
У даному збірнику матеріал для усного обчислення мною систематизований відповідно за темами програм вивчення математики у 5-6 класів.

Усні вправи, вміщені у збірнику, я поділяю  на такі види:

  • Умова вправи сприймається учнями на слух, і після усного її розв’язування вони, нічого не записуючи, повідомляють знайдений результат.
  • Учні читають умову вправи, а розв’язування виконують усно.
  • Учні, розглянувши малюнок і короткий запис умови геометричної задачі, усно знаходять відповідь.
  • За умовою задачі учень створює відповідний малюнок геометричної фігури, розв’язування виконується без записів.
Мета збірника: поділитися з колегами власним досвідом активного використання усних вправ у процесі навчання учнів математики; привернути увагу до цієї форми роботи з дітьми, оскільки вважаю її необхідною і ефективною.
Зміст
Передмова
Натуральні числа
Додавання і віднімання натуральних чисел
Величини. Вимірювання величин.
Числові і буквені вирази. Формули.
Рівняння.   Корінь рівняння.
Множення і ділення натуральних чисел.
Дії першого та другого ступеня. Порядок виконання дій.
Геометричні фігури і величини.
Многокутники. Поняття площі фігури.
Звичайні дроби.
Десяткові дроби
Відсотки.
Практичні обчислення.
Подільність натуральних чисел
Дільники і кратні
Ознаки подільності на  2, 5, 10, 3, 9
Прості і складні числа. Розкладання натурального числа на прості множники.
Найбільший спільний дільник, найменше спільне кратне
Звичайні дроби
Основна властивість дробу
Зведення дробів до спільного знаменнику. Порівняння дробів.
Додавання  і віднімання дробів.
Множення і ділення дробів
Знаходження дробу від числа і числа за його дробом
Відсотки
Відношення і пропорції
Геометричні фігури
Раціональні числа
Координатна пряма. Протилежні числа.
Модуль числа. Порівняння раціональних чисел.
Дії з раціональними числами
Рівняння, розкриття дужок
Прямокутна система координат
Список використаної і рекомендованої літератури
Завантажено 16339 разів
VN:F [1.9.13_1145]
Рейтинг: 4.3 (оцінок: 35)
Збірник усних вправ для 5-6 класу, 4.3 out of 5 based on 35 ratings
0saves
Якщо вам сподобалася та публікація, будь ласка залиште коментар . Підпишіться на RSS feed щоб щоб читати нові публікації в своєму feed reader
  1. олена
    Лют 12 2012

    Дуже добре!

  2. Марина
    Лют 18 2012

    Поясніть множення раціональних чисел!!!
    будь ласка!!!!

  3. Ірина
    Жов 23 2014

    дякую, дуже корисний матеріал!

Поділіться своїми думками, залишити коментар.

(Обов'язково)
(Обов'язково)

Примітка: HTML не допускається. Вашу адресу електронної пошти ніколи не буде опубліковано.

Підписатися на коментарі

(обов'язково)