Тиждень математики 2012
Математичний марафон 8-9 клас
Задача 1.
Розгляньте малюнок. Який принцип може поєднувати всі фігури? Поміркуйте яка фігура може стояти замість знака запитання. |
Задача 2.
Що це таке: в небі є, а в землі немає. У баби – дві, у діда- жодної? |
Задача 3. Напишемо рівність: (7-2)(7-5)=5(7-5) Розкриємо дужки: 49-35-14+10=35-25 Переиесмо число 10 із лівої частини в праву з протилежним знаком: 49-35-14=35-25-10 Винесемо спільні множники: 7(7-5-2)=5(7-5-2) Скоротимо дужки : 7=5 Де помилка?
Задача 4. Треба перекласти один сірник так, щоб рівність стала вірною (це можна зробити двома способами) Задача 5.
Є квадратне озеро. По кутам його поблизу води ростуть чотири старих дуби. Озеро треба було розширити, зробити вдвічі більше за площиною, зберігаючи квадратну форму. Але не хочуть торкати старі дуби. Як можна розширити озеро, щоб дуби не були затоплені, залишились на своїх місцях, були біля берегів нового озера? |
Задача 6. На край столу поставили жерстяну банку, щільно зачинену кришкою, так, що 2/3 банки звисало. Через деякий час банка впала. Що було в банці?
Задача 7. З якою швидкістю повинна бігти собака, щоб не чути дзвона сковороди прив’язаної до її хвоста?
Задача 8.
ВАГОН + ВАГОН = СОСТАВ
Однакові букви відповідають однаковим цифрам. Що це за приклад?
Задача 9. Стрілки годинника тільки-но зійшлись. Через скільки хвилин вони будуть дивитися в протилежні сторони?
Задача 10. Ви сидите у літаку, перед вами кінь, позаду верблюд .Де ви знаходитися?
мені сподобалися заходи, цікаві підбірки. дякую.
Дуже практичний матеріал. Дещо взяла для свого заходу. Дякую за цікавий сайт.
Дуже цікавий і потрібний матеріал Дякую!